نامه عدم ممانعت تحصیل چیست؟

نامه عدم ممانعت تحصیل چیست؟

نامه عدم ممانعت از تحصیل

یکی از مدارک بسیار مهمی که برخی از دانشگاه‌های معتبر دنیا از دانشجویان ایرانی درخواست دارند، نامه عدم ممانعت از تحصیل است. در واقع این نامه توسط مرکز آموزشی که شما در آن تحصیل کرده‌اید صادر می‌شود. مضمون نامه بیانگر این است که شما برای تحصیل در مقطع بالاتر منعی ندارید. عموماً این نامه توسط وزارت علوم ایران برای دانشگاه‌های سراسری و دولتی صادر می‌شود. همچین فارغ‌التحصیلان شعب مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت این‌نامه باید به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.
در نهایت شما می‌توانید با دریافت این نامه و ترجمه آن به دانشگاه مد نظر خود یکی از فاکتورهای مهم مدارک مورد نیاز را برطرف نمایید.
مجموعه آراد استادی برای عزیزانی که نیازمند دریافت این نامه هستند مخصوصاً افرادی که در تهران زندگی نمی‌کنند خدمات دریافت نامه عدم منع از تحصیل را ارائه می‌دهد. بدین معنی که شما می‌توانید با تماس با ما و ارائه مدارک لازم به صورت غیرحضوری، نامه عدم ممانعت از تحصیل خود را دریافت نمایید. بدیهی است دانشجویانی که پروسه پذیرش و ویزای خود را با تیم آراد استادی انجام می‌دهند از این خدمات به صورت رایگان استفاده می‌ کنند.

نامه عدم ممانعت از تحصیل

 

این مطلب هم بخوانید  فرآیند تعویض پاسپورت برای ایرانی‌ها در خارج از کشور