دریافت ویزای تحصیلی مالزی 2024

دریافت ویزای تحصیلی مالزی 2024

ویزای تحصیلی مالزی

تحصیل در دانشگاه‌های مالزی یک گزینه مناسب برای دانشجویان ایرانی‌ها است. کیفیت بالای آموزش عالی مالزی و مطابق با استانداردهای بین المللی و تکنولوژی‌های پرطرفدار موجود در این کشور،هزینه‌های پایین تحصیل و زندگی در مقایسه با سایر کشورهای دنیا، بازار کار گسترده فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مالزی در قاره آسیا و اروپا
و در نهایت پذیرش تحصیلی ساده و امکانات مناسب این کشور، دانشجویان ایرانی را بیشتر و بیشتر به تحصیل در این کشور ترغیب میکند.

برای تحصیل در مالزی، شرایط زیر را باید مد نظر داشت:

  • شرایط سنی: حداقل سن برای تحصیل در مالزی ۱۷ سال است.
  • معدل: داشتن معدل حداقل ۱۴ از ۲۰
  • مدرک زبان: داشتن مدرک زبان آیلتس با نمره ۵-۶.

تحصیل در مقطع کارشناسی سالانه بین 6 تا 8 هزار دلار هزینه خواهد داشت. برای مقاطع ارشد و دکتری این مبالغ 3 تا 6 هزار دلار خواهد بود. هزینه زندگی در این کشور بسته به سبک زندگی افراد بین 800 تا 2000 دلار در ماه میتواند باشد.

جهت آشنایی با دانشگاه‌ها و رشته‌های محبوب دانشگاهی در مالزی اینجا کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت مالزی جهت دریافت ویزا یکبار ورود دانشجویی:

  • نامه پذیرش
  • نامه تاییده ویزا
  • بلیط سفر
  • اصل و کپی پاسوپرت
  • یک قطعه عکس

 

این مطلب هم بخوانید  دانشگاه‌های ممتاز مورد تایید وزارت علوم در آلمان 2024

برای دریافت ویزای دانشجویی مالزی، متقاضیان باید پیش از ارسال درخواست ویزا به سفارت، نامه تایید ویزا (VAL) را دریافت کنند.

در ادامه چند نمونه از نامه‌های تاییدیه ویزا که توسط آراد استادی برای دانشجویان اقدام و در مدت کوتاهی دریافت شده را ملاحظه می‌نمایید.

خدمات موسسه حامیان راه تحصیل آراد

  1. مشاوره تحصیلی: مشاوران ارشد موسسه آراد استادی یکی از کلیدی‌ترین مراحل ادامه تحصیل یعنی مشاوره در خصوص انتخاب رشته، شرایط ویزا و زندگی در کشور مقصد و هزینه‌های تحصیل و زندگی را در آن کشور ارائه می‌دهد. مشاوران ما قبل از ارائه مشاوره، پرونده هر متقاضی را به طور کامل بررسی می‌نمایند تا بهترین انتخاب‌ها را به شما ارائه دهند. ما تلاش نموده‌ایم از طریق سازمانهای جهانی ارائه دهنده اخبار دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی برتر به‌روزترین و خاص‌ترین پیشنهادهای تحصیلی را به شما ارائه دهیم. افتخار ما داشتن کادر حرفه‌ای و بین‌المللی در این مجموعه می‌باشد.
  2. همراهی و ارائه مشاور جهت تکمیل مدارک لازم: یکی از مراحل مهم در زمینه ادامه تحصیل در خارج از کشور تهیه مدارک لازم برای هر کشور و دانشگاه می‌باشد. ترجمه مدارک، قانونی سازی مدارک Legal ، تهیه نامه‌های لازم و خاص از وزارت علوم ایران و دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل در خارج از کشور همانند نامه عدم منع تحصیل، ارائه مدارک به VFS و سفارت‌های مرتبط و پیکاپ ویزا شما و بسیاری دیگر از خدمات می‌تواند هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای تهیه مدارک و دریافت ویزا شما را کاهش دهد.
  3. اخذ پذیرش تحصیلی: از آنجایی که مجموعه آراد استادی از دیرباز در زمینه اعزام دانشجو فعالیت نموده (از سال 1388) توانسته با بهترین دانشگاهها و مراکز آموزشی ارتباط های قوی داشته باشد. این ارتباط ها توانسته ما را در دریافت پذیرش تحصیلی در کمترین زمان ممکن با اطلاعات دقیق و کامل یاری نماید. همچنین در طول سالهای گذشته بورسیه‌های تحصیلی بسیاری از طریق دانشگاه‌ها به ما اعلام شده که با توجه به رزومه تحصیلی متقاضیان، به آنها ارائه شده است و امید است این روال برای همه عزیزان در آینده نیز رخ دهد!
  4. برگزاری جلسات مشاوره با مسئولین دانشگاه‌های خارجی: برخی از کشورها و دانشگاه دارای تیم مشاوره است که درصورت ارائه این خدمات توسط دانشگاه می‌توانیم با هماهنگی‌های لازم این جلسات مشاوره را برای پاسخگویی سوالات شما برگزار کنیم . همکاران ما جهت تسهیل جلسات مسائل ترجمه جلسات را در صورت نیاز انجام خواهند داد.
  5. مشاوره و اخذ ویزا: پروسه دریافت ویزا برای هر کشور مسیر خود را دارد بدین معنی که باید مدارک و بازه زمانی اقدام آن به دقت بررسی شود. ما تلاش نموده‌ایم تا با داشتن اطلاعات بروز و روابط مستمر با سفارتخانه‌های کشور مقصد تلاش نماییم تا شانس دریافت ویزای تحصیلی شما را افزایش دهیم. همچنین باید اشاره کرد کشورهای مختلف برای ارائه ویزای دانشجویی مدارک خاصی را طلب می‌نماید که تلاش ما بر آن است بتوانیم شما را در تهیه این مدارک کمک نمائیم. با شرایط هر کشور ما خدماتی متفاوتی جهت دریافت ویزا می‌توانیم ارائه دهیم در بعضی مواقع حتی حضور شما در سفارت لازم نمی‌باشد.
  6. دریافت ویزا همراه: یکی از مهمترین مسائل، گرفتن ویزا همراه برای خانواده همراه شما هست. تیم آراد استادی شما را در تهیه مدارک و دریافت ویزا نیز مانند ویزا شما همراهی می‌نماید.
  7. استقبال فرودگاهی: شاید یکی از ساده‌ترین مسائل انتقال شما از فرودگاه به دانشگاه یا هتل محل اقامت شما می‌باشد اما دیده شده برخی از دانشجویان به علت عدم آشنایی با کشور مقصد به مشکلات جدی برخورد نموده‌اند. ازاینرو این خدمت در حوزه فعالیت ما منظور شده است. شما می‌توانید درخواست Pick up فرودگاهی را از ما بخواهید تا در آرامش بتوانید وارد شهر مقصد و دانشگاه خود شوید.
  8. خدمات اقامتی: پس از دریافت پذیرش و ویزا اولین مسئله‌ای که شما را درگیر خواهد کرد مسئله اقامت شما در کشور محل تحصیل می‌باشد. آراد استادی در کشورهای حوزه فعالیت خود دارای کارمندان مجرب می‌باشد. رزرو هتل، رزرو و اجاره خوابگاه، اجاره آپارتمان مناسب با امکانات و در بعضی کشور ها Homestay از جمله خدمات ما می‌باشد.
  9. خدمات انقال ارز و ثبت نام: قبل از عزیمت به کشور محل تحصیل و یا پس از ورود شما به دانشگاه و مرکز آموزشی مورد نظر شما باید هزینه‌های تحصیل و زندگی خود را پرداخت نمایید. با توجه به شرایط موجود راهکارهای مناسبی پیش‌بینی شده و می‌توان صرافی‌های مجاز دارای سابقه چندین ساله را به شما برای انتقال ارز معرفی نمائیم.
  10. ارائه مشاوره در خصوص زندگی در کشور و شهر محل تحصیل: یکی از مهمترین مسائلی که برای دانشجویان ما در طول این سالها دیده شده، داشتن آگاهی از نوع و فرهنگ زندگی در کشور و شهر محل تحصیل است. فرهنگ زندگی ، سیستم بازگشایی حساب بانکی برای ایرانیان، دریافت بیمه درمانی، خریدهای کلی برای منزل ، چگونگی خرید آنلاین، قوانین رانندگی و گواهینامه برای ایرانیان، اجاره خودرو ، خرید سیم کارت موبایل ، خرید اینترنت برای محل اقامت، قوانین زندگی در کشور، ثبت نام در شهرداری و پلیس محل اقامت و بسیاری دیگر از این مسائل شاید سوال بسیاری از شما عزیزان باشد که تیم آراد استادی قبل عزیمت شما پاسخگو شما است و تلاش می‌کند مسیری هموار را برای شما فراهم کند.