مدارک جعلی در روند اخذ ویزای تحصیلی ارائه ندهید!

مدارک جعلی در روند اخذ ویزای تحصیلی ارائه ندهید!

مدارک جعلی برای ویزای تحصیلی

مدارک جعلی برای ویزای تحصیلی یک اشتباه مهلک!

بسیاری دیده شده که می گویند ارائه یک مدرک کوچک به یک کشور خارجی که دستکاری شده با اینکه غیر واقع هست اهمیتی ندارد!
شاید یکی از اشتباه‌ترین تصمیمات در مسیر تحصیل در خارج از کشور ارائه مدارک غیر واقع است. شما عموما در روند دریافت پذیرش و ویزا باید مدارکی را به دانشگاه یا سفارت کشور محل تحصیل خود ارائه دهید. عموما در مرحله پذیرش، مدارک تحصیلی و ریزنمرات شما به همراه رزومه و سایر مدارک درخواست می‌شود و در مرحله ویزا شرایط مالی و تمکن‌های مالی برای تحصیل و زندگی در کشور مقصد. در نظر داشته باشید ارائه غیر واقع هر کدام از این مدارک تبعات بسیار خطرناکی دارد.

می‌خواهیم تجربه یکی از دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از ایران را با شما به اشتراک بگذاریم. دانشجو متقاضی تحصیل با مجموعه‌ای خارج از کشور همکاری خود را آغاز می‌کند و پس از مدت کوتاهی پذیرش تحصیلی خود را از یک دانشگاه دریافت می‌کند. دانشجو متقاضی با خوشحالی بسیار شروع به تهیه مدارک ویزا با مشاور مجموعه خارجی می‌نماید. در این روند مشاور ویزا به دانشجو اعلام‌می کند شما می‌توانید برای بالاتر رفتن شانس قبولی ویزا یک تمکن غیر واقع ارائه دهید و دانشجو تصمیم می‌گیردکه این مدرک غیر واقع را تهیه و با عددی بالاتر از موجودی بانک خود ، به سفارت کشور مقصد ارائه دهد. حال آنکه اطلاع ندارد که سفارت دارای کارمند فارسی زبان است و می‌تواند صحت تمکن بانکی را بیازماید. در نهایت پس از متوجه شدن غیر واقعی بودن نامه تمکن، ویزا فرد ریجکت شده و نکته بسیار مهم آنکه اسم دانشجو و علت ریجکتی در لیست سیاه بسیاری از کشورهای اروپایی و سایر کشور ها قرار گرفته است.  بطور قطع این فرد تا مدتها نمی‌تواند ویزایی از سایر کشورها دریافت کند و این سابقه در پرونده شخص تا مدتها مشکل ساز خواهد بود.
حال آنکه مشاور ویزا قبول نمی‌کند که پیشنهاد از طرف ایشان بود و به راحتی دانشجو را متهم به ارائه مدارک دروغین می‌کند.

این مطلب هم بخوانید  انتقال دانشجویان تیلورز مالزی به دانشگاه‌های آمریکا و کانادا (ADP)

جهت آشنایی با شیوه‌های کلاهبرداری موسسات اعزام روی عکس کلیک کنید.

مدارک جعلی برای ویزای تحصیلی

بخاطر داشته باشید شما در زمانی که درخواست ویزا می‌کنید عموما اجازه به اشتراک گذاری اطلاعات ارائه شده را به کشور درخواستی خود می‌دهید. در این مورد پس از بررسی دانشجو متوجه شده که متاسفانه، اطلاعات درخواست ویزا و ارائه مدارک غیر واقع با کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و استرالیا به اشتراک گذاشته شده است. همچین شما متعهد شده‌اید که مدارک و اطلاعات صحیح و صادقانه است و در غیر اینصورت تبعات آن را قبول می‌کنید. این اشتباه به ظاهر کوچک باعث از بین رفتن چندین سال از عمر فرد می‌گردد و همچنین متحمل از بین رفت چند ده هزار دلار !!!!!
موارد بسیاری دیگر نیز دیده شده که در سایر مقاله های می توانید مطالعه بفرمائید. اشتباهات به ظاهر کوچک تبعات خطرناکی طولانی مدتی دارند!