تحصیل و زندگی در شهر اینسبروک Innsbruck

تحصیل و زندگی در شهر اینسبروک Innsbruck

تحصیل و زندگی در شهر اینسبروک

آشنایی با شهر اینسبروک

اینسبروک پایتخت ایالت تیرول و پنجمین شهر بزرگ اتریش است. این شهر بر روی رودخانه این، در محل تلاقی دره ویپ و راه برنر قرار دارد. این راه یکی از مهم‌ترین مسیرهای تجاری و ارتباطی بین شمال و جنوب اروپا است. این شهر برای اولین بار در سال ۱۱۸۰ به عنوان یک شهر بازار کوچک متعلق به شمارندگان بایرن یاد شده است. این شهر به دلیل موقعیت استراتژیک خود به سرعت رشد کرد و در سال ۱۴۲۰ پایتخت و محل اقامت دوکان تیرول شد. این شهر در طول تاریخ چندین بار مورد تجاوز ناپلئون و متحدانش قرار گرفت و مردم تیرول به رهبری آندریاس هوفر در مقابل آنها مقاومت کردند.  اینسبروک یکی از محبوب‌ترین مراکز گردشگری، بهداشتی و ورزش‌های زمستانی در اروپا است. این شهر دو بار میزبان بازی‌های المپیک زمستانی در سال‌های ۱۹۶۴ و ۱۹۷۶ بوده است. این شهر دارای چندین ساختمان تاریخی و موزه است. برخی از آنها عبارتند از: فورستنبورگ، با بالکنی با سقف مسی طلایی، هوفبورگ، کلیسای فرانسیسکن، با مقبره اختصاصی ماکسیمیلیان اول و قلعه آمبراس. این شهر همچنین دارای یک دانشگاه است که در سال ۱۶۷۷ توسط امپراتور لئوپولد اول تأسیس شده است. این شهر در دره‌ای بین کوه‌های بلند قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریا ۵۷۴ متر است.

زبان محلی: آلمانی

واحد پول محلی: یورو

جمعیت :  132.000 نفر

مساحت شهر:  105 کیلومتر مربع

این مطلب هم بخوانید  دانشگاه بوکو وین BOKU Universität für Bodenkultur Wien

دیدنی های شهر اینسبروک

اینسبروک دارای بسیاری جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است. برخی از معروف‌ترین آنها عبارتند از:

  • بالکنی طلایی (Goldenes Dachl): یک ساختمان گوتیک با سقف مسی طلایی که در سال ۱۵۰۰ توسط امپراتور ماکسیمیلیان اول ساخته شد. این ساختمان اکنون یک موزه است که نشان‌دهنده تاریخ و فرهنگ اینسبروک و تیرول است. 
  • قلعه آمبراس (Schloss Ambras): یک قلعه رنسانس که در سال ۱۵۶۳ توسط ارشدوک فردیناند دوم برای همسرش فیلیپین ولسر تبدیل شد. این قلعه دارای یک مجموعه از اشیاء هنری، سلاح‌ها، لباس‌ها و کتاب‌های نایاب است. 
  • کلیسای فرانسیسکن (Franziskanerkirche): یک کلیسای گوتیک که در سال ۱۶۲۹ توسط امپراتور لئوپولد پنجم به عنوان مقبره اختصاصی خاندان هابسبورگ انتخاب شد. این کلیسا دارای ۲۸ قبر سنگی است که برخی از آنها بسیار زیبا و پیچیده هستند.

 

چرا تحصیل در شهر اینسبروک Innsbruck

تحصیل در اینسبروک برای دانشجویان بین المللی مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • کیفیت بالای برنامه‌های تحصیلی: دانشگاه اینسبروک دارای بیش از ۱۶۰ برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است که در زمینه‌های مختلف علمی و انسانی ارائه می‌شوند. برخی از این برنامه‌ها به صورت بین‌المللی و به زبان انگلیسی هستند. دانشگاه اینسبروک همچنین دارای ۱۵ مرکز تحقیقاتی و ۴۰ موسسه تحقیقاتی است که در پروژه‌های علمی و نوآوری همکاری می‌کنند.
  • موقعیت جغرافیایی مناسب: اینسبروک در قلب اروپا و در میان کوه‌های آلپ قرار دارد. این شهر دارای آب و هوای معتدل و چشم‌اندازهای زیبای طبیعی است. این شهر همچنین دارای امکانات حمل و نقل عمومی و خصوصی خوبی است که ارتباط آسانی با سایر شهرها و کشورهای اروپایی را فراهم می‌کند.
  • فرهنگ و تاریخ غنی: اینسبروک یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی اتریش است که دارای بسیاری از ساختمان‌ها، موزه‌ها، کلیساها و مکان‌های دیدنی است. این شهر نشان‌دهنده ترکیبی از سنت و مدرنیته است که در معماری، هنر، موسیقی و غذا مشهود است. این شهر همچنین میزبان برخی از رویدادها و جشنواره‌های محلی و بین‌المللی است که فرصتی برای آشنایی با فرهنگ و زندگی مردم اینسبروک و تیرول فراهم می‌کند.
  • فرصت‌های ورزشی و تفریحی: اینسبروک یکی از مراکز مهم ورزش‌های زمستانی در اروپا است که دو بار میزبان بازی‌های المپیک زمستانی بوده است. این شهر دارای بسیاری از امکانات ورزشی مانند اسکی، اسنوبرد، پاتیناژ، اسکیت، کوه‌نوردی، دوچرخه‌سواری و غیره است. این شهر همچنین دارای بسیاری از امکانات تفریحی مانند پارک‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، بارها، سینماها، تئاترها و کنسرت‌ها است.

به این ترتیب، تحصیل در اینسبروک به دانشجویان بین المللی امکان می‌دهد که در یک محیط علمی و فرهنگی کیفیت بالا تحصیل کنند و از تجربه‌های جدید و متنوعی برخوردار شوند. اگر مایل به تحصیل در اینسبروک هستید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به با کارشناسان ما در راه تحصیل آراد تماس حاصل نمایید.

دانشگاه‌های شهر اینسبروک

در شهر اینسبروک سه دانشگاه عمومی و چند موسسه آموزش عالی خصوصی وجود دارد. برخی از آنها عبارتند از:

  • دانشگاه اینسبروک (University of Innsbruck): بزرگترین و قدیمی‌ترین دانشگاه در غرب اتریش است که در سال ۱۶۶۹ تأسیس شده است. این دانشگاه دارای ۱۶ دانشکده و بیش از ۱۶۰ برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این دانشگاه همچنین دارای ۱۵ مرکز تحقیقاتی و ۴۰ موسسه تحقیقاتی است که در زمینه‌های مختلف علمی و انسانی فعالیت می‌کنند. این دانشگاه برای کیفیت بالای آموزش و تحقیقات خود شناخته شده است.
  • دانشگاه پزشکی اینسبروک (Medical University of Innsbruck): یک دانشگاه پزشکی است که در سال ۲۰۰۴ از دانشگاه اینسبروک جدا شده است. این دانشگاه دارای ۴ دانشکده و ۱۲ برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این دانشگاه همچنین دارای ۱۲ مرکز تحقیقاتی و ۲۰ موسسه تحقیقاتی است که در زمینه‌های مختلف پزشکی و بهداشت فعالیت می‌کنند. این دانشگاه برای تحقیقات پیشرو و نوآورانه خود در زمینه‌هایی مانند سرطان، عفونت‌ها، ایمنی‌شناسی و زیست‌شناسی مولکولی معروف است.
  • دانشگاه اینسبروک بین‌المللی (Management Center Innsbruck): یک دانشگاه خصوصی است که در سال ۱۹۹۵ تأسیس شده است. این دانشگاه دارای ۳ دانشکده و بیش از ۳۰ برنامه تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این دانشگاه همچنین دارای ۱۰ مرکز تحقیقاتی و ۱۰ موسسه تحقیقاتی است که در زمینه‌های مختلف مدیریت، اقتصاد، مهندسی، سلامت و اجتماعی فعالیت می‌کنند. این دانشگاه برای برنامه‌های بین‌المللی و به زبان انگلیسی خود مشهور است.

این فقط چند نمونه از دانشگاه‌های شهر اینسبروک هستند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در حامیان راه تحصیل آراد تماس حاصل نمایید.

نام دانشگاهلینک وبسایت رسمی دانشگاهلوگو دانشگاه

دانشگاه اینسبروک

University of Innsbruck

https://www.uibk.ac.at/en/تحصیل و زندگی در شهر اینسبروک

دانشگاه پزشکی اینسبروک

Medical University of Innsbruck

https://www.i-med.ac.at/mypoint/تحصیل و زندگی در شهر اینسبروک

دانشگاه اینسبروک بین‌المللی

Management Center Innsbruck

https://www.mci.edu/en/تحصیل و زندگی در شهر اینسبروک

هزینه زندگی در شهر اینسبروک

هزینه زندگی دانشجویی در شهر اینسبروک اتریش بستگی به سبک زندگی، نوع مسکن و ترجیحات شخصی دارد. اما به طور کلی، می‌توان گفت که این شهر یکی از شهرهای ارزان‌تر اتریش است و دانشجویان می‌توانند با بودجه کمتری زندگی راحتی داشته باشند. در ادامه لیست هزینه زندگی در این شهر را ملاحظه خواهید نمود.